Sunday, May 27, 2012

Majlis Bersunat Beramai-ramai










 JKK Belukar Kuantan telah mengadakan majlis bersunat secara beramai-ramai di klinik Kg kurnia..seramai 36 peserta telah mengambil bahagian..mereka berumur diantara 9tahun hingga 12 tahun..majlis ini bermula pada pukul 8.00 dan berakhir dalam pukul 2.00 ptg..majlis ini mendapat sambutan ibubapa yang hadir dalam memberi sokongan terhadap anak-anak mereka..majlis ini dirasmikan oleh wakil rakyat inderapura yang mana telah bersama-sama dengan sejak pagi lagi..selain itu kehadiran pihak bomba telah menyebabkan mereka tidak takut untuk bersunat..dengan kata lain majlis ini telah berjalan dengan lancarnya..tahniah kepada JKK belukar terutamanya ketua kampung

9 comments:

eita said...

cuti sekolah memang ni lah program nyer...
ada yang lari tak?

man said...

setakat yang tengik xada yang lari..kira diaorg ni mmg berani..heheh

Ley Rashid said...

teringat masa anak masuk jawi....tapi kat clinic je...tahun tu tak ada acara beramai-ramai...ada dua lagi tak lepas.

mayangsayang said...

wahh.. saya dok kl mmg jarang jumpe majlis camni kalau ada kat sini bleh suoh anak saya join sekali x de le takut sgt..

[sutera kasih] said...

cuti sekolah mmg ada majlis berkhatan kan hehe

man said...

klu ramai2 budak xtakut..lagi 1 majlis ini boleh merapatkan hubungan ibubapa tanpa kira fahaman politik..xcaya buat lah..

Shaiful Zaidi said...

teringat masa dulu2...

man said...

Dulu Sunat ramai2 mst beh..heheh

Ixbarr Abdullah said...

dulu sunat malam2 je....xde ramai2 lak.