Thursday, August 30, 2012

Melawat Yayasan Kepimpinan Perdana di Putrajaya


 Hari ini saya bertuah kerana aku telah melawat satu galeri Yayasan Kepimpinan Perdana..Galeri ini menempatkan barangan peribadi Perdana Menteri yang pertama hingga ke lima..ia termasuk gambar mesyuarat perdana menteri , pakaian dan kereta lama yang di pakai oleh mereka..kauorang boleh tengok gambar yang saya ambik..

 Ini Gambar Bapa Pembangunan Negara Malaysia sedang terima hormat dari askar luar negara..



Ini Gambar Tunku Abdul Rahman Perdana Menteri Yang Pertama...yang lain adalah Menteri Kabinet


Jangan bangga dengan bangsa luar..tengok orang putih boleh terima cadangan bangsa melayu..

patut kita berterima kasih kepada beliau..dulu orang cakap beliau gila bina pusat kerajaan di tengah hutan..sekarang putrajaya dah jadi rebutan manusia..kita patut rasa bangga..

 siapa pulak naik benda ini..heheh..sekian terima kasih kepada sesiapa yang baca..gelari ini terletak di presint 8 putrajaya..bawa lah anak-anak datang..

7 comments:

Meow Aizawa said...

meow singgah sini.... hehe

man said...

meow : terima kasih..hehehe

caliph shuriken said...

ntah sapa laa yg dok bantah bina putrajaya tu, skrg berebut2 nk amik tempat tu, huh...

man said...

caliph shuriken: saya kagum tengok idea bangsa melayu..heheh

haz said...

haz pun tak pernah lagi lawat galeri ni walaupun duduk kt putrajaya. hihi. betul2. disebabkan impian dan semangat Dr M la semua ini terjadi. thanks to him =')

man said...

haz : kena pergilah ada benda menarik terdapat di sana..hehehe

the legend said...

makaseh kerna mai melawat YKP..