Thursday, August 30, 2012

Sambutan Hari Kemerdekaan Ke 55 Di Bandar Kuantan





orang asli pun turut terlibat dalam perbarisan ini..lawa pakaian orang asli ini..hehehe..Tengku Mahkota dan Tengku Puan Pahang pun suka..hehehehe..


kereta kebal dah mengambil tempat di jalan mahkota kuantan..orang ramai sebenarnya ingin melihat anggota dan peralatan tentera sahaja...orang ramai sebenarnya ingin melihat secara lebih dekat lagi..

12 comments:

Nurul Husna Mohd Hassan said...

merdeka! :)

TF said...

wah..meriah jugak sambut merdeka..salam merdeka ye..:)

ღ cik faye ღ said...

wah meriahnye kat Kuantan. yup, time hari perbarisan yg paling glemer kereta keballa hehehe...askar pun kalah kan.

miss daya said...

not bad laa celebration kat kuantan kn man.. hihi slamat hari merdeka n hari raya man..

man said...

nurul husna : selamat Hari Merdeka

TF : selamat hari merdeka

cik faye : boleh la meriah..org ramai tgu keta kebal jalan je..heheh

miss daya : selamat hari merdeka dan raya..

Leeza dayasari [santai leeza] said...

leeza pergi juga di KL. DI DATARAN.

haz said...

wah.. nampak meriah jugak ye sambutan di sana =)

man said...

santai leeza : kat dataran mst menarik kan..heheheh

haz : boleh lah tahan..hehehehhe

Youhazreenda said...

wahhh bestnyaa pegi tengok perarakan merdeka.. huhuhu

man said...

youhazreenda: mmg beh tgk perarakan....hehhe

cik zaitul : tq2

sha my heart said...

syukur kita kecapi nikmat merdeka. Seronok kn join sambutan hari merdeka.. Bab tentera tu yg kita plg nk tgok kn. Susah nk jmpa

man said...

sha my heart : betul2 askar paling beh..heheh