Tuesday, September 11, 2012

Melihat Keindahan Kampung Bersama Ketua Kampung Teluk Mahang

 Ini gambar Ketua kampung dan Exco pelacongan negeri iaitu Dato Haji Shafik Fauzan..yang tak tahan siapa yang ada dalam kereta hitam itu..
 ini pekerja yang bagus..kedai belum buka dia dah datang..dok pulak kat taman tas..
 bos belum buka kedai lagi ketua kampung...hehehee

menanya masalah yang dihadapi oleh penduduk kampung teluk mahang..

11 comments:

Leeza dayasari [santai leeza] said...

program yang baik... hmmm

man said...

santai leeza : terima kasih

Azlan Strider said...

jarang tengok ketua kampung berjalan macam tu untuk lihat masalah penduduk kg..biasa politician je camtu..itupun time pilihanraya..hehehe

Regards,
-Strider-

mselim3 said...

ketua kampung ini macam ini,,,adalah ketua kampung berjiwa rakyat nie....
bagus2....

Edy Fee said...

lepas ni leh ganti tok ketua.hehe

CikZaitul said...

harap politician tak lupa turun selepas time pilihan raya :)



tapi amat baguslah mengetahui masalah penduduk..

Zati Novelis said...

Mana keindahannya ? hewhewhwehewhew

man said...

kpd smua ni Ketua Kampung yang baru dilantik,hahaha

ch000tz axoera ヅ said...

siyes xpernah kedai ketua kg kat kmpung dulu heheh

man said...

AXOERA: NANTI KITA G UMAH KETUA KAMPUNG YE..HEHEHEHE

eintan nurfuzie said...

:)