Wednesday, October 31, 2012

Kuantan Di landa Hujan Lebat Pagi Td

Pada 01/11/2012[khamis]..hujan lebat telah melanda kuantan pada awal pg..ia bermula dari pukul 5 pg hingga pkl 9 pg..pada pandangan sy , sudah tiba masanya musim tengkujuh melanda di kawasan pantai timur..ini kerana pada sebelah petang awan masih gelap lagi..Para penduduk pantai timur khususnya penduduk kuantan menyediakan payung dan baju hujan jika ingin ke tempat kerja..selain itu penduduk yang menduduki kawasan rendah hendak sedia dalam menghadapi kedatangan banjir..ini gambar pagi tadi yang saya ambik..hehehe

12 comments:

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

penang ptg ni baru nk ujan,,=)
penang n johor musim ujannya belah ptg skrg ni,,

TiranaAduka said...

salam.
Lembh kelamg dah 2 hari bturut2..
Thanks sudi singgah.

Zati Novelis said...

Owhhh .. Orang Kuantan rupenye .. hehe

man said...

ye org phg

man said...

yeke..banjir x

man said...

kena sediakan payung ni..

Jna marcello said...

kat subang ni pun sama jugak hujan ptg kul5pm mcmtu tp keadaan mcm da pukul 8mlm

♥ Nana BamBam ♥ said...

kat KL pon lebih kurang smaa je..lebat la jugak...

man said...

msm ujan ke skrg

man said...

kena sedia kan payung...hehe

Zainul Fikriez said...

ada kaitan dgn taufan sandy x? hehehehe....

man said...

xmgkn kot ...tp minta dijauhkan je