Thursday, October 18, 2012

Melihat Persiapan Hari Muzium Antarabangsa

pada 18/10/2012[Khamis]..Exco Pelancongan , Kesenian dan warisan, Pembangunan Keluarga dan wanita Negeri Pahang Datuk Haji Shafik Fauzan Bin Sharif telah melihat persiapan hari muzium antarabangsa di Pekan..kehadiran beliau secara mengejut telah disambut sendiri oleh pengarah muzium encik farid..beliau telah menanya kepada petugas-petugas tentang perkembangan samada melibatkan sistem audio , cahaya , pentas,lagu,artis ,pameran dan bangunan muzium itu sendiri..









13 comments:

Gillette Flores said...

Awak bekerja sektor dan dalam bidang apa asbenarnya?

Kesuma Angsana said...

wah busy lah ye

mselim3 said...

majlis nampak mcm besar-besaran tu..

Leeza dayasari [santai leeza] said...

sibuk memanjang ni. penuh aktvt.

Nor Zilla Sensei said...

ade buat persembahan jugak ke?

Jna marcello said...

wahhh seronoknya na teringin pg tempat2 mcmni sbnrnye ;)

man said...

keje biasa2 je

man said...

ye mgu lps sgt bz

man said...

ye bro mselim

man said...

hehehe.tq

man said...

ada ella ,hafiz,azlan..hehr

man said...

marilah dtg ke muzium pekan..mcm2 ada

man said...

marilah dtg ke muzium pekan..mcm2 ada..hehe