Wednesday, October 10, 2012

Majlis Ramah Mesra dengan JKK Gudang Rasau Kuantan

Pada malam 10/10/12[rabu] , satu program kemasyarakatan telah diadakan oleh Ketua dan Ajk Kampung di Dewan Mat Kilau , Gudang Rasau..Program ini diadakan bagi menghargai petugas -petugas yang menjalankan program sambutan hari raya Kampung Gudang Rasau yang lepas..

 
Ketua Kampung sedang menyampaikan ucapan kepada hadiri..


sedang tekun mendengar ucapan daripada ketua kampung gudang rasau



23 comments:

sha my heart said...

slg mghrgai

eza miza said...

wahh..bagus lah.. aktiviti di kampung masih lagi wujud.. kalau duduk taman dah berkurangan sekarang aktiviti camni kan..

Jna marcello said...

;)))

Leeza dayasari [santai leeza] said...

(",)

-meeSUPERGIRL- said...

;p

APAN said...

buat baik dibalas baik...terubat sikit keletihan mereka yg terlibat tu nanti dgn jamuan gini...

Lyaa Suriany said...

aman harmoni je kg kalau mcm ni

CikZaitul said...

apabila ada org menghargai org lain itu amalan mulia :)

eita said...

banyak aktiviti tu..

MawardiYunus said...

bestnya kalau kg saya pn mcm nie

.::: Princess MOMOY :::. said...

bestnya acara makan-makan =)

man said...

Kena ada bantu-menbAntu

man said...

Biasa2 je...hehe

man said...

Ada juga org menghargai..

man said...

Kat ada krt or srs..cuba lah join ngan diaorg..hehe

man said...

Ye diaorg penat keje

man said...

:-)

man said...

Ye

man said...

ooo nak ajak momoy makan lah...xdpt..hahaha

Azlan Strider said...

mesti orang yang terlibat rasa bangga sebab dihargai..thumsbs up ketua kampung!!!hehehe

Regards,
-Strider-

Kancil 8349 said...

bagusnya

man said...

biasa...ketua kg adalah kepala pndk kg..hehe

norhaizan said...

susah nak tengok orang muda join benda benda macam ni..selalu nampak yang veteren saja..sepatotnya org muda la yg join dan dpt beri idea bersama..neway, bagusnya awak join..keep it up !