Tuesday, October 30, 2012

Petronas Jumpa Telaga Minyak Di Pahang

Saya rasa bersyukur kepada Allah Swt yang telah memberi rezeki kepada rakyat Malaysia khususnya rakyat Pahang..ini kerana syarikat Petronas telah memjumpai telaga minyak di persisiran pantai negeri pahang..Kerajaan Pahang akan menerima Wang Ehsan sebanyak 100 juta setahun dari kerajaan Persekutuan mengikut kadar pengeluaran..dengan adanya wang ini pembangunan negeri pahang akan terus maju lagi..selain itu diharap anak jati pahang seharusnya merebut peluang pekerjaan yang disediakan..

24 comments:

Cikgu Fikri said...

wah!!!!
telaga minyak? bagus2......
btw, sy folloe blog anda.. :

man said...

tq2

Si Matatajam said...

Bertuahnya orang Pahang...Alhamdulillah ^_^

man said...

klu benar mmg bertuah lah..hehr

AHMAD AFIQ said...

betul ker ni

man said...

mengikut sumber surat khbr lah..hehe

♥ Nana BamBam ♥ said...

Alhamdulillahhh, syukur..

E'in said...

wahhhhhhh

ஜ miss klanika ஜ said...

kalo betol untung lah ..

.::: Princess MOMOY :::. said...

boleh la momoy kerja sini
hey dear
start esok i move to gebeng
ada project situ =)

cerita best said...

bertuahhhhh pahang 2 dh la pahang besar

Fendy said...

aku nak keje pahang boleh tak? hehe...sebab aku amik course oil n gas kat uitm shah alam...ada peluang x?

amgyver said...

kalau la telaga minyak ade kat belakang rumah aku je..
fuhhh..
nak pakai duit, timba je macam telaga air.. hahaha
http://amgyver.blogspot.com/2012/10/kemungkinan-manusia-merentas-masa.html

man said...

btl2..syukur

man said...

ye

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

untung la rakyat pahang sekalian,hehehhe

*bile turn johor lak ade telaga minyak ni,haha

man said...

yeke..nanti blh la lepak2

Kancil 8349 said...

wah..hebatnya kalau macam tu...

man said...

kena doa lah kat allah swt ye..

man said...

alhamdulilah..bersyukur kita ke atas rezeki yg allah swt bagi..hehe

man said...

cuba lah minta..hehe

man said...

alhamdulilahh..hehe

TiranaAduka said...

nice sharing.tq

man said...

sama2