Tuesday, November 13, 2012

Adun Inderapura Memberi Sumbangan Deepavali

Pada 11/11/2012 [Ahad] yang lepas..Adun Inderapura telah menganjurkan program memberi sumbangan kepada masyarat india sempena sambutan Hari Deepavali..Program ini diadakan di Taman Sri Inderapura pada pukul 9.00 pagi..beliau sendiri telah memberi sumbangan dari rumah ke rumah.setiap penerima ini juga dipilih oleh beliau sendiri supaya tidak dicop sebagai pilih kasih..beliau memilih orang susah,sakit dan ibu tunggal..mereka yang mendapat sumbangan ini tidak merasa mereka terpinggir dalam menyambut hari deepavali kerana ada manusia yang mengambil berat..sebanyak 60 rumah mendapat sumbangan ini..selain penduduk KRT Taman Sri Inderapura banyak membantu dalam program ini.disini terdapat gambar-gambar yang sy ambik sendiri..bagi lah komen ye..hehe






32 comments:

Si Matatajam said...

Bantu tak Kira bangsa..bagus tu..kita kan satu Malaysia

♥ Nana BamBam ♥ said...

sambil berya sambil hulur bantuan...bagus la...keep it up :)

♥ Nana BamBam ♥ said...

*beraya

cerita best said...

bantu la org yg mmelukan x kira kaun...n ingat ari nie diorang susah sok lusa mungkin kita pulak ...heheh selamat hari rya

sal ya said...

bantu mereka yang memerlukan.

Anak Pak Muin said...

happy diwali

man said...

Happy diwali kpd kaum india yg beragama hindu..hehe

man said...

Ye bantu kpd org susah

man said...

Klu nak ngra maju..perpaduan kena kukuh

man said...

Btl2

ummiross said...

hidup saling bantu membantu,amalan mulia.

:: Mrs.Eady :: said...

amalan mulia...

mselim3 said...

baiknya adun indapura nie kan...bantu membantu amalan mulia...oklah tu....
kata mesra rakyat kan...man PRU sokong mana?,...

pls: Jawab jgn x jawab..

mselim3 said...

man..terima kasih sudi visit me.

mselim3

shaiful zaidi said...

penerima bantuan mesti rasa seronok bila ada orang tolong mereka....

Dkna Abza said...

1 malaysia :P

man said...

Itu hak masing2..nilai sndr sebab allah swt bagi kita akal dan hati..blh x jawab mcm 2..hehehe

man said...

Kita kena ingat ada org lbh susah dr kita..hehe

Jna marcello said...

WAHH GREAT!!
TOLONG MENOLONG BANTU MEMBANTU..
**TO AL OF HINDU FAITH HPY DEEPAVALI

man said...

Hehehe..slmt bercuti kpd sesiapa yg bercuti ari ini dan sok

ieja amieja said...

salam ..singgah cni & follow sekali taw..*_*
syukur lah ada yg masih prihatin terhadap mereka yg susah tu..

saifudin said...

salam super sahabat,
tetap semangat dan sukses selalu ya
ditunggu kunjungan baliknya :)

man said...

Baik2...nanti sy dtg

shedameor said...

wahhh, bantuan deepa. bagus2. ":)

man said...

Ok2

Ema Blog said...

1Malaysia

man said...

Kita kena bantu org susah..hehe

Syazana Zainn said...

saling bantu membantu amalan mulia :)

man said...

Ye 1 Malaysia..hehe

man said...

ye Amalan mulia ....hehe

TiranaAduka said...

org memberi kita merasa.org berbudi kita berbahasa.

TiranaAduka said...

org memberi kita merasa.org berbudi kita berbahasa.