Wednesday, November 7, 2012

Bersantai Minum Pagi Bersama Penduduk Peti Undi Penor

Pada 07/11/2012 [ Rabu ]..Yb Inderapura telah melawat kawasan di kampung penor..beliau telah minum pagi bersama-sama penduduk kg..dengan menurun kawasan..penduduk kg tanpa segan silu akan memberitahu masalah yang dihadapi kepada beliau samaada peribadi atau kampung..selain itu hubungan antara yb dan penduduk kg akan bertambah rapat..beliau telah menghabiskan masa melawat tiga kampung iaitu kampung cempaka , sepat dan cherok paloh..beliau juga sempat melihat futsal yang telah siap dibina..futsal ini telah memberi peluang kepada pemuda untuk menghabiskan masa utk bersukan di waktu malam dan bukan merempit..


18 comments:

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

bagus2..cmtula wakil rakyat yg bwibawe..dkat ngn rakyat =)

QasehnyaRania said...

baguih2..

kopi secawan ;D

tong gas kalau tak ada mau dapur tak beraasap cik man..hihi

ellynadyra said...

kg penor kat mana ye?

♥ Nana BamBam ♥ said...

good...biar rakyat makin menghormati :)

man said...

kat kuantan..hehe

man said...

tq..

محمد رازيق said...

haa. ni yang dikatakan mesra rakyat bro. hehe

Kakzakie said...

Kakak dtg kunjung balas.

Kakzakie said...

Dah follow yg ke 191.

man said...

tq2

man said...

tq2

HeNRieTTa JoSe said...

thanks for dropping by my blog....maaf tnya...kg penor tu daerah dan dlm negeri mna yea?

man said...

kat kuantan pahang

nuyui a.k.a miss YUI said...

besh program cmni..

man, nak join leh tp wat entry dlu =)
ada kat syarat tu ^__^

man said...

ok2..hehe

Si Matatajam said...

Bagus sgt bila YB ni dekat dgn rakyat..

man said...

Dah nama wakil rakyat..hehehe

TiranaAduka said...

bro man duk pahang ke?