Thursday, November 1, 2012

Program Jasa Murni Tudm Di Kg Cempaka

Pada 02/11/2012 [ Jumaat ] , jam 9.30 pagi..satu program jasa murni tudm telah diadakan di kg cempaka kuantan( Dun Inderapura)..program ini diadakan untuk membersihkan kawasan pantai kg cempaka..program dilakukan secara gotong - royong antara penduduk dan staff pentadbiran tudm batu 10 kuantan..ini kerana pantai kg cempaka merupakan salah satu pusat pelancongan untuk penduduk kuantan datang untuk berkelah ..terdapat kemudahan awam yang disediakan antaranya tandas awam,chalet,boat utk disewa dan sebagainya..program ini juga dihadiri oleh exco pelancongan negeri pahang Dato Shafik Fauzan bin Sharif..





9 comments:

♥ Nana BamBam ♥ said...

lepas nie pantai kat sna bersih :)

Leeza dayasari [santai leeza] said...

projek besar ni.

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

rmai gak yg join kan

man said...

gotong royong je.kn dtg dari ati klu nak bt..hehe

man said...

org yg dtg kena ada kesedaran

MawardiYunus said...

banyak jugak aktiviti kamu bro

eita said...

lepas ni makin meriah lah pantai ni...

Si Matatajam said...

Bagus la kan kalau semua org ada kesedaran camni

TiranaAduka said...

meriahnya.