Sunday, November 4, 2012

Program Memberi Bantuan Kepada Golongan Memerlukan

Pada 04/11/2012 [ Ahad ]..satu program memberi bantuan kepada golongan yang memerlukan termasuklah warga emas , ibu tunggal dan orang miskin telah diadakan di kg cherok paloh , tebing tinggi serta Hijrah..Program ini telah dianjurkan oleh Umno Bahagian Kuantan yang disertai oleh Exco Pelancongan Negeri Pahang Dato Shafik Fauzan selaku wakil rakyat dun inderapura...program ini diadakan bertujuan merapatkan hubungan sesama islam dan mengambil berat kehidupan golongan ini..ini merupakan salah satu gambar yang saya ambik di kg cherok paloh

12 comments:

Jna marcello said...

bestt buat amal mcmni..na teringin laa ikut program mcmni..

Si Matatajam said...

Bagus sgt program mcm ni... Lg byk lg bagus kan

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

bagusnya aktiviti mcm ni,,
syoknye keje ngn kmnterian pelancongan ni =)

man said...

nak ikut ke

man said...

hehe biasa je

♥ Nana BamBam ♥ said...

agaknye kalau ramai buat keje amal nie maka makin kurang la org susah, jadi x susah kan.

man said...

ye tapi anak2 kena utama ibubapa terutamanya laki..walaupun syg isteri ,ibubapa adalah pertama

E'in said...

sedih bile tgk golongan org tua...

man said...

kita kena beringat ye..

QasehnyaRania said...

betol tu sentiasa beringat..

suka aktiviti masyrakat cam ni;d

man said...

marilah join sekali..hehehe

TiranaAduka said...

alhamdulillah.