Tuesday, November 27, 2012

Ya Allah Ya Tuhanku

'aku bermohon kepadaMu Tuhan yg memiliki kuasa di bumi dan langit..bagilah kemenangan kepada pasukan malaysia dalam pertandingan bolasepak AFF suzuki kerana aku melihat perpaduan dalam masyarakat org islam,dan aku mahu perpaduan ini diteruskan di dalam bidang ekonomi , sosial(islam) serta politik..jgn lah Kau memusnahkan perpaduan ini..amin'..ini sekadar doa sy utk malam ni..jgn marah klu sesiapa yg xsuka..keburukan dtg dari sy..kebaikan dtg dari allah swt

16 comments:

Jna marcello said...

Amin....
nak pun harap Malaysia akan menang game mlm ni...

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

amin,mudh2an

Faez Zainal said...

Amin...

Miss Zahirah said...

dah menang pn.. hihihi

Juliet_iRa~" said...

doa termakbul :)

♥ sitifarhana ♥ said...

aminnn..malaysia dan menang ! hee

★ aIsyaH ★ said...

yeah..malaysia boleh~

walaupun sy bukn peminat bola..tp sy sokong malaysia..hew2..xD

cweet pinky said...

amin ~

cweet pinky said...

untuk kemengan strusnya jgk tapi kan , rentak maenan tak sedapla , ececece ~ macam boleh makan lak :P

Pykaa Pdott said...

trmakbul . mlysia menang :)

MAZLIZA ABD RAZAK said...

singgah & follow sini , follow bachk (",)
peace ....

fiza said...

Amin...insya'allah. Hidup Harimau Malaya. Dorang kena bekerja keras malam esok ☺☺

Ujie said...

Bagus niatnya..demi perpaduan.
Perpaduan asas kejayaan.

TiranaAduka said...

amin amin amin!

Hanif Idrus said...

Perpaduan asas kemajuan bangsa..!!!
Contest SEO -Minta klik G+

Si Matatajam said...

Nampaknya doa ajax dah termakbul..