Wednesday, December 12, 2012

Hill to hill titiwangsa challenge 2012

Program hili to hill tiriwangsa challenge 2012 merupakan satu program pelancongan negeri pahang yg mana program ini melibatkan acara berbasikal sejauh dlm 300 km..acara ini bermula pada 15/12/12 dan berakhir pada 16/12/12(bermula di cameron dan akhir di bukit fraser)..peserta yg berdaftar sekarang sebanyak 300 orang yg melibat peserta luar ngr dan tempatan.ia akan dirasmikan oleh exco pelancongan ngri pahang Dato Shafik Fauzan bin Sharif..saya juga meletakkan gmbr sy di cameron

18 comments:

Aleeya Atinza Saaid said...

lama da tak berbasikal..kecik2 jew ske nek beskal..erm lama gak tak gi cameron hehehe

محمد رازيق said...

wah. bestnya bro. tenang damai. teringin nak kesana.

man said...

Dah besar pun blh main basikal..jom lah g cameron

man said...

Jomlah dtg

ELeEa said...

Cameron mmg best.hehe..lg2 skrg ni musim hjn...lg tambah sejuk kat sana...

man said...

Yeke bertambah sejuk..hehe

ezasunflower said...

wow.. best tu.. tapi saya dah lama tak berbasikal.. teringin jugak sbb skrg ni aktiviti berbasikal dah macam satu trend.. kalau kat putrajaya waktu malam memang banyak family atau group berbasikal keliling pusat pentadbiran kerajaan ni..

ezasunflower said...

dah jd follower this blog =)

saifudin said...

kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
semoga menjadi semangat .. :)
Kita semua selalu dihadapkan pada ribuan kesempatan emas yang tersamarkan dengan baik oleh kesulitan.

✿A I N A A✿ said...

bestnyaaaa!!! ishhh ena tak pernah lagi pergi ke sana... serius nak pergi sgt2

cerita best said...

wahhhh p x ajak pun hehehe

man said...

Xpe nanti kita bt acara jumpa blogger di sana ok x

man said...

Blh je jom lah g sn

man said...

Xjoin sekali ke

Cinta Misteri said...

Wah beßt ni. Msti skang diorg sdg mengayuh kannn..

Leeza dayasari [santai leeza] said...

lama tak singgah sini... huuuuu...
rasanya masa leeza tukar domain, ada kesilapan kat bloglist. haizzzz

man said...

Domain itu mcm mn blh kongsi ilmu ke

mselim3 said...

menghijau aje, ladang teh nie kan tenang saujana mata memandang....

mselim3