Monday, January 21, 2013

Kerajaan BN zalim

Adakah patut memberi bantuan Rm 100 kepada pelajar sekolah..diaorg hendak buat apa dgn duit itu..yang dapat ibubapa nanti..kerajaan sungguh tidak adil dalam membela rakyat..setuju x?

8 comments:

Amanina said...

Haha.. habis duit rakyat

Kancil 8349 said...

duit rakyat untuk rakyat juga...

✿A I N A A✿ said...

cuba hidup ni rasa bersyukur sedikit.. tak bagi bantuan kata kejam, bila diberi bantuan kata kejam... otak tu cuba berpemikiran matang sedikit, jgn sempit hati je

Nurrul said...

Errr , tak berani nak ckp tapi sebenarnya saja nak tarik rakyat.. biasalah politik nieh nak menang banyak cara... Err

Jna marcello said...

errkk issue panas..

Jna marcello said...

errkk issue panas..

ieja amieja said...

kerajaan dah bg ..amek je dgn senang hati..klu ibu bapa nak, amek je klu x nak bg je pd ank2..dan klu x nak x payah amek lgsg..nak undi nnt terpulang lah..tepuk dada tanya diri sndr..
jgn amek hati ye ^_^

khairul hassan said...

dia orang bagi ..kita amek..undi hak masing2 kan