Friday, January 18, 2013

Kerajaan Negeri Pahang

Celaka betul kerajaan negeri pahang ini..adakah patut menolong orang susah mendapat rumah baru..mereka tidak boleh membina sendiri...ingat benda ini percuma ke..bt apa menbazir cukai dengan menolong susah..suruhlah mereka bekerja keras..nanti mereka jadi malas..tidak payahlah memberi bantuan terutamanya org melayu..bagi lah sama rata kepada orang lain

12 comments:

✿A I N A A✿ said...

huuuuuuuuu no komen.. mungkin kerajaan pahang kesian tengok mereka yg susah ni.. entahlah, xtau nk ckp pe

Amanina said...

no komen..lagi pon saya bukan org pahang. sabar2

khairul hassan said...

tukar kerjaan hehe

ieja amieja said...

ada baik buruknya..tp x dinafikan org melayu ni semakin jd pemalas..hheheh sekian..:DD

whitecappuccino said...

tak tau nak ckp apa..

the malay male said...

biarlah diaorg nak tolong :-)

nadia farhana said...

no komen...kerajaan buat ada baik buruk :)

Azlan Strider said...

aku paham apa yang cuba ko perkatakan..bak kata pepatah orang omputih "give man a fish he eat once a day..teach a man how to catch a fish, he can eat 3 times per day"..hehehe

Regards,
-Strider-

Kancil 8349 said...

no komen dalam hal nie...apapun kita tidak taw mengapa dan kenapa...

the malay male said...

Alamak, pasal politik ke, takut pulak nak komen..huhu

LYAfrina said...

ermmmm....
xtau nk kata apa..

weschairs said...

lain pulak bunyi ni..jarang dengar man buat komentar sensasi mcm ni..