Sunday, April 14, 2013

Berjumpa Dengan Pengundi

Pada 15/4/2013[selasa] jam 9.00 pagi , Dato Shafik Fauzan telah berjumpa dengan Para Pengundi 
Dun Inderapura. Walaupun nama tidak dicalonkan beliau tetap turun padang bagi memastikan sokongan barisan nasional tidak turun. Ini kerana beliau sedar tanggungjawab yang diamanahkan kepada beliau walaupun nama tidak dicalonkan beliau kena tolong menaikkan nama calon baru..


Dato Shafik Fauzan berjumpa dengan pengundi Dun Inderapura di bandar Kuantan


 sarapan pagi bersama pengundi di Pappa Rich Kuantan


4 comments:

yusmi yunus said...

betul ke name yb dato' dah tak tercalon..kalau betul cnfirm lah aku and the geng ucap sayonara kat BN...pada aku hanya dia yg layak sepenggal lagiii.di inderapura....

yusmi yunus said...

betul ke name yb dato' dah tak tercalon..kalau betul cnfirm lah aku and the geng ucap sayonara kat BN...pada aku hanya dia yg layak sepenggal lagiii.di inderapura....

Pykaa Pdott said...

Dah tak lmbat dah nak mngundi .

man said...

Dah tercalon pun..hehe