Monday, April 1, 2013

Masalah Air Di Kuantan

 
Pada 1/4/2013-2/4/2013 masalah ganguan air telah berlaku di  sekitar Dearah Kuantan . Masalah ini berpunca daripada penambahbaikian sistem empangan kobat di bandar indera mahkota..Isu gangguan bekalan air telah dipolitikkan oleh parti pembangkang kerana kerajaan negeri pahang gagal menyelesaikannya..Kerajaan Negeri Pahang sebenarnya telah membina rumah pam yg baru di empangan kobat..ini kerana penduduk di dearah kuantan sedang meningkat dan keperluan kegunaan air sangat tinggi..
 
 





17 comments:

Faridzuan said...

Moga dipermudahkan segala urusan. Harap bersabar penduduk di Kuantan. :)

ELeEa said...

Kuantan di mana ye?

Kancil 8349 said...

kesiannya..moga dipermudahkan

Kesuma Angsana said...

aduhai mmg seksa kalau xde air nikan

ieja amieja said...

assalam ..
ari ni sekerat ari tmpt akk pun x de air..syukur lah ptg ni air dah ada blk..

hainom OKje said...

Hish kalau air yang tak de memang meraunglah jawabnya....nak masak nak membasuh serba serbi susah!

man said...

btl2..hehe

man said...

klu api xada xpe lg..air jgn lah

man said...

wslm...kat mana 2 tmpt xada air

man said...

umah pam air yg baru dibina

man said...

empangan kobat

man said...

terima kasih

mansorpkg said...

politik ke hapa???? kami kt Taman Berjaya Permai Kuantan ni dah bertahun mengalami masalah air bukan sehari dua ni je? dtg sini tanya penduduk sini.....

mansorpkg said...
This comment has been removed by the author.
man said...

dah bertahun ke cik..daerah kuantan br je mengalami mslh je..

Anonymous said...

Man...awak kuantan area mana. Cer awak dtg tanya org Sungai soi especially Taman Berjaya Permai...dh 10 tahun kami mengalami masalah air meleleh...

man said...

indera mahkota..dah maklum ke kat paip..heheheh