Wednesday, July 10, 2013

Hujan Di Kuantan

Bersyukur kpd allah swt telah memberi hujan dr mlm semalam sehingga tghari ini..sungguh besar nikmatnya jikalau hujan turun..ia akan menyegarkan semua kehidupan di muka bumi..disamping itu kita hendak berhati-hati ketika memandu..hargai lah nyawa dan org tersayang..lihat gmbr di bwh yg sy sempat ambil

9 comments:

JunAina said...

Kajang hari ini pun hujan sejak pukul 4 pagi sampai tengahari KL masih mendung.

:: Mrs.Eady :: said...

kl pun hujan..

Mizz ErMa said...

kat kl nie pon hujan, sejak before sahur sampai la pagi tadi..hehe

Masha Meisters said...

hujan tu kan rahmat...ye tak? hehe

Kakzakie said...

Bagus juga kalau hujan anak-anak yg baru belajar puasa taklah dahaga sangat sebab sejuk..

Kniedaz said...

kat Penang tak hujan la pulak

reza al-razi said...

awal2 puasa ni cuaca redup je. alhamdulillah.. nikmat Allah..

boni kacak said...

alangkah bahagianya kalau hujan. Alhamdulillah.. :)

Remy hazza said...

hujan rahmat yg menyejukkan bumi......