Friday, July 5, 2013

Makanan laut dan air rm5.00 di sabah

salam dan slmt mlm..hari sy makan malam di pasar filipina di sabah..terdapat segala ikan segar disana..apa yg sy lihat harga ikan disini dan kuantan sama je..tetapi harga minuman disana cukup mahal..rm5.00 segelas..dahsyatnya..

19 comments:

Mizz ErMa said...

rm5 segelas? biar betul..itu dah cekik darah namanya..

Miza Lee said...

suka sangat makanan laut! :)

man said...

ye air segelas..

man said...

blh mkn sekali ini..hehe

Syazana Zainn said...

p/s: rasa mcm dah komen tadi, tp tak sure dah klik publish ke tak. haha

so komen lg sekali

:p


seriously RM5 untuk gelas not worth it -_-

man said...

tq2..hehe

Amanina Mads said...

wah murahnya.. macam tak pecaya

Eiqa Almond said...

Ya Allah.!
Sedapp nyee ikan, ketammmm..

man said...

segar tp air je xblh tahan

man said...

murah je

AiSyA LiEzA said...

RM 5?? air apa? apa y bestt sgt tuu smpai rm5 .. hahahha ^^

Kasih Salina said...

Salam kenal..mahalnya, air apa tu sampai hg rm5 segelas..

man said...

air laici je..hehe

man said...

wslm..tq sbb dtg..hehe

insan marhaen said...

mesti air yang istimewa tu, bro.

udang segar, hrga pun segar....

mahal sikit tak ngapa asalkan sedap!

man said...

xbro..mcm kena tipu je

! Arjunakirana ! said...

murah ke?... arjuna suka ikan dll :)

man said...

ikan murah tapi air mahal

Nong Andy said...

Kamu sudah kena pau tuuuuu...

Lagi2 kamu ckp logat semenanjung..

Seronok la peniaga2 yg asal usulnya pti tu pau duit kamu...

Pasar pilipina.. black area... seperti namanya. Memang ramai warga pilipina sama ada yg tiada ic dan ada ic di sana..