Monday, September 23, 2013

Bermula lah Tanggungjawab Baru

Salam dan Selamat Pagi kepada pembaca blog sy..Bersyukur kepada Allah swt yang memberi saya seorang isteri pada usia berusia 28 tahun (hendak kawin sebelum umur 30 tahun)..Rezeki yang Allah swt berikan tidak ternilai harganya kerana sesiapa yang kawin akan lengkap separuh agama islamnya(siapa tak nak kan..heheh). Minggu yang sibuk sudah habis , sekarang kena mula kan tanggungjawab yang baru..dulu makan minum dijaga oleh mak ayah..skrg kena jaga makan minum isteri dan tidak lupa juga ibubapa...walaupun dah kawin..ibubapa kena taat dan isteri kena sayangi...hehehe..lihat gambar yang saya letakkan..(yg tidak tahan bila angkat nikah..orang laki mst tahu kan..)




17 comments:

cinta03 said...

tahniah...

nor azman said...

sama2..heheheh

Kakzakie said...

Barokallah... tahniah dari kakak. Moga terus mendapat limpahan keberkatan dan kebahagiaan berumahtangga.

Mana lagi gambar-gambar.. tak puas kakak tengok:)

nor azman said...

ni yang dapat dicari kak..hehehhe

Syazana Zainn said...

tahniah :)

semoga bahagia sampai jannah

:)

Eda Johari said...

tahniah :)

HeNRieTTa JoSe said...

Tahniah...selamat pengantin bru...

nor azman said...

terima kasih..insyaa allah

nor azman said...

tq

nor azman said...

tq

ZakiRasli Blogz said...

tahniah ye :D selamat pengantin baru.

Kesuma Angsana said...

tahniah moga kekal bahagia hingga hujung nyawa yer !

Effa Eddy said...

Tahniah.. Semoga kekal ke Syurga. Semoga menjadi suami mithali

Mime MF said...

congrats...moga berbahagia..:)

Mizz ErMa said...

alhamdulillah..seru dah sampai ye..hehe congrats to both of you..=)

S.K.A said...

Alhamdulillah =) tahniah2..smoga berkekalan sampai bila2..

Mohd Selim Zainal said...

Assalammualaikum...ajax,

semoga sahabat menjadi seorang suami yang disayangi dan menyayangi...

mselim3