Friday, October 4, 2013

Bersyukur Kepada Allah swt

Salam dan selamat ptg kepada pembaca blog sy..Hari ini saya berasa bersyukur kpd Allah krn memberi kegembiraan kepada sy..sebab apa???..ini kerana saya mendapat merasa masakan isteri saya (nasi ayam) dan pasukan kesayangan saya pergi ke separuh akhir(pahang)...selama ini sy makan masakan emak saya(kedai kat luar jugak ada g) tetapi masakan emak juga sedap..maklum lah dok ngan emak 28 tahun..tetapi skrg dah lain..isteri dah ada dan segala usaha dia mst dihargai..isteri mst disayangi dan emak ditaati..selain itu tahniah kpd pasukan..selalunya bila ada melibatkan pasukan pahang akan tetapi smlm xdapat g..dari agungkan pasukan luar ngr baik beri sokongan kpd pasukan tempatan..sampai isteri pun ckp xada baju lain ke nak pakai..sehati sejiwa pahang

10 comments:

ana said...

whoaahh

Kancil 8349 said...

alhamdulillah

nor azman said...

tq

Mime MF said...

alhamdulillah..sedap tu masakan isteri..hehe :)

jom join http://missflyfluffy.blogspot.com/2013/10/1st-giveaway-by-miss-fluffy.html

Mizz ErMa said...

wah..untunglah badan dapat wife yg pandai masak..sy pulak xreti nak masakkan hubby nasi2 ayam nie..nasi berlaukkan aym goreng pandai ler..hihi

E'in said...

dh kawen dh? tahniah

nor azman said...

dah pun

nor azman said...

ingat nak suruh berniaga

nor azman said...

semua org xpndi tp bl bljr mst pndi

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

wahhh sedapnya,,air tgn isteri tiada tandingannya=)