Monday, April 7, 2014

Sambut Harijadi Lebih Awal..

salam dan selamat petang pembaca blog saya..mst tengok gambar cakap saya koya..sebenarnya ini bukan hari jadi saya tetapi abg ipar saya...sahaja nak menunjukkan bahawa saya sokong pasukan bola sepak tempatan iaitu pahang..buat apa nak bangga dengan pasukan luar negara walaupun saya peminat arsenal..ada kaitan ke sambutan hari jadi dengan pasukan bola sepak???????????

7 comments:

Mizz ErMa said...

wah, meriah jugak tu sambutan hari jadi..siap ada background lg..

nor azman said...

Biasa je..hehe

sal ya said...

Dah besar pn celebrate bagai ek? Akk potong kek je.

Mohd Selim Zainal said...

Assalammualaikum..ajax,

wahh... JDT vs Pahang nie... hehehe Pape selamat hari jadi..

mselim3

pls: moga pjg umur murah rezeki.. amin.

ros_reeza said...

entry ni bukan bermotifkan hari jadi ni. lebih kepada pasukan bola yang disokong. hihihi

nor azman said...

Wslm..abg selim..marilah dtg..kdng2 rasa menyampah bila ada berlaku pergaduhan di stadium..org nak tgk perlawanan bola sepak

nor azman said...

Hehehhe