Monday, August 31, 2015

#makan pizza hut free

Salam dan selamat malam..hari ini hari paling bertuah sebab dapat makan percuma pizza hut..dengan membeli barangan di tunas manja (rasanya di pahang sahaja pasar raya ini klu tidak silap) melebihi rm50, anda akan memdapat kupon pizza hut..harga yang ditawarkan sungguh menarik..saya punya kupon yang dikumpulkan sebanyak 5kali..dengan baik hati makcik saudara telah berbelanja kami sekeluarga hari ini..terima kasih..
 
(Sepupu ikut sekali..hdsm x??)
 
(Sambil makan pizza hut dan tv di kedai saya)

16 comments:

Kakzakie said...

Hmmm... makan free siapa pun suka:)

ewanthology said...

rezeki jangan di tolak

ewanthology said...

rezeki jangan di tolak

Cikna said...

Petang ni juga nk g TMG, kat N.9 pun ade gak Tunas Manja......;-)

Siti Nurzafirah said...

ala.. kenapa Penang tak da....

cikpinz said...

Best bila dapat makan free hehe..rezeki jangan ditolak.

PeRdU cINta said...

kalau tak silap PC tunas manja di pahang saja yang ada..

saniah ibrahim said...

Kalau ada kupon free macamni ,anak2 akak lh yg suka sangat ,pizza free kan.

aizamia3 said...

Siapa tak suka dapat makan free.. ;)
Dapnya.. dah lama tak makan pizza ni..

Diana Rashid said...

free..siapa tak suka..kan??
huntung la...heheh

ikhwan yusuff said...

makan mmg sedap.. nak2 klau free confirm xingt dunia..

abuikhwan said...

Assalamualaikum,
Alhamdulillah, rezeki...bestnya. Lebih-lebih lagi kalau free lagi tambah best...

nur anis said...

wahh..best tu dapat kupon gitu..

anakHajiMuaai said...

pehh.. berbaloi baloi!!

Khai♥Rin : anies said...

wahhh x nk ajk sy sekali ke? ;-)

Mohd Selim Zainal said...

Assalammualaikum... ajak85,

sedapnyer dapat pizza free... rezeki.

mselim3