Monday, September 7, 2015

#buah cempedak

Salam dan selamat petang kepada pembaca blog saya...mesti sedap bila minum petang sambil makan buah cempedak..lepas itu tengok tv kan..heheh..percaya tidak untuk mendapat buah didalam gambar ini berharga rm13..memang terkejut kan..heheh..

18 comments:

husna zahidi said...

omak aihh mahalnyaa..tp bnyak tu je ye..

Farrah MF said...

Mahal jugak ye...sedap digoreng cempedak tu :)

saniah ibrahim said...

Mahal tu tapi takpelah jika isinya elok...sedapnya makan goreng cempedak buat minum petang

paridah said...

elok isi cempedak tu walau mahal..musim cempedak dh mula ni kalau di sebelah jln Maran harganya lbh murah kak rasa.

Inani Hazwani said...

Terliur tengok cempedak :D

cikpinz said...

mahal gak harga cempedak tu..

Sweetie said...

Mahal tapi kalau isinya elok oraitla... Saya suka makan cempedak begitu saja... kalau yang dah digoreng tu rasa macam tak puas.

afzalsukasuki said...

tak boleh nak makan cempedak sangat.. angin uhuk2. boleh amik bau je :'(

Cik Zery said...

wahaaa.... buat icecream sedap nih....

anakHajiMuaai said...

peh mahal! seb bek sedap eh

iryanty ahamad said...

Mahalnya. Cempedak kacuk ke .

Aisya Ahamad said...

Buat cempedak goreng. Alahai sedapnyee.

Nurul Shahira said...

Terkejut dengar harga. Mahal nye. Pengsan. Tapi, kalau mahal, tapi sedap. Berbaloi lah jugak =)

E'in said...

mahal ke murah ek? haha

Cik Ash said...

Besarnya buah cempedak

Khai♥Rin : anies said...

mahal tu

aRz MoHa said...

saya pun tak tahu mahal ke murah. sebab jarang beli...

pastinya sedap kan?

Mohd Selim Zainal said...

Assalammualaikum... ajak85,

sedap nyer buah cempedak .... memang berbaloi harga nie. Kat tempat mselim3 harga RM 13 tapi kecik2... ajak85 besar2.. ok. Sedap nie makan terus atau digoreng..

mselim3

pls: terliur ... yum3..