Monday, September 14, 2015

#jerebu oii bukan jelebu

Salam dan selamat pagi pembaca blog saya..saya kongsi sedikit keadaan jerebu di kawasan kuantan..bagaimana keadaan di kawasan anda semua.semoga anda semua dalam keadaan sihat dan selalu banyak minum air..kalau boleh jangan buat aktiviti luar..marilah kita semua membuat solat hajat supaya negara kita dalam keadaan aman dan jauhi daripada perkara tidak elok..amin

14 comments:

saniah ibrahim said...

Kat tempat kakak ni mlm tadi hujan lebat tapi keadaan jerebu tak banyak beza pun.

paridah said...

heh..heh..jelebu pun berjerubu juga tu...

Carlz Jafran said...

Di Sabah pun jerebu semakin teruk. jaga keselamatan diri dan minum banyak air. nice blog

Carlz Jafran said...
This comment has been removed by the author.
Khai♥Rin : anies said...

sesak nafas dibuatnya!

Cetusan Minda said...

kat sini sekolah dah cuti . sakit dada tau ...

Pha Is said...

kat penang pun teruk.. naik jambatan penang x nmpak pulau..

ikhwan yusuff said...

mmg teruk jerebu skrg.. IPU pon cukup2 xsihat nak buat aktiviti luar pon malas... aihh...

aswadz said...

belah kulim alhamdulillah okay dah. tp esok lusa x tau la.

nur anis said...

Alhamdulillah, sekarang KL dah okay sikit..

Emily Tang said...

ahhh sini pun sama
sekolah hari tu diberhentikan sebab jerebu teruk

Dunia Zumal said...

Zumal asyik demam je kerana cuaca yang tak menentu nie...

Dunia Zumal said...

Zumal asyik demam je kerana cuaca yang tak menentu nie...

Cik Yaya said...

skrng hmpir tiap hri ujan..
Alhamdulillah..jerbu pun kurang kset ^_^