Wednesday, September 2, 2015

#kahwin my big brother part 3

Salam dan selamat pagi kepada pembaca blog saya..minggu ini minggu paling sibuk kerana kenduri belah pihak lelaki pada hari sabtu lg..berbagai persiapan hendak buat untuk menyambut kedatangan menantu..kitaorang suka kenduri yang boleh bergotong-royong dari kakak saya hingga abg saya(4orang dah kawin)..ini akan merapatkan hubungan keluarga saya dengan orang kampung saya..ini mak saya dan berapa orang kampung menbeli keperluan kenduri di pasar besar kuantan..

10 comments:

Siti Nurzafirah said...

semoga dipermudahkan...

saniah ibrahim said...

bagusnya kemufakatan beli barang pun dengan orang kampung...
tempat kakak ni dah payah nak buat gotongroyong lagi untuk majlis2 kawen.

Bunda_nora said...

Bagusnyer macam tu...bermuafajan....sama2 gotong rouong ...nanti bila giliran jiran ...time kita pukak membantu...

So kerja yang berat akan menjadi ringan dengan semangat bekerjasama... Apa yang penting....kerjasama...

Farhain Azmi said...

singgah bls kunjungan.. sy lebih suka kenduri gotong royong dr katering.. penat tapi meriah..:)

Khai♥Rin : anies said...

kalau kt bandar katering je laa ni

Zaitun said...

Orang bandar kesuntukan masa tulah sebab kalau kenduri buat katering aje.

Asha Lya said...

Samala kat kg sy ni pun klau da mjls kawin, para jiran dtg merewang msk ramai2

el said...

bestnye kenduri
suka p kenduri
tp malas nak wat keje haha

hamizah che mat said...

baguslah samasama gotong royong :)
JOM FOLLOW SAYA

Cikna said...

Kat tmpt Cikna still ade lg smngt gotong royong wlupun yg tolong tu dh b'usia, kdng2 tp diaorg yg suka.... Utk mjls Cikna ti 3hri 3mlm mjls tp semuanye gotong royong....;-)