Sunday, November 8, 2015

#Pokok limau

Salam dan selamat pagi kepada pembaca blog saya..sepanjang hidup 30 tahun hidup ari inilah saya melihat pokok limau kasturi setinggi ini..dah tinggi tapi buahnya lebat pulak..selalunya tengok pokok dia rendahnya..klu diikutnya harga semasa buah limau ini rm8/kilo..klulah saya tanam banyak-banyak pokok ini..kaya rasanya..hehhe..pokok limau ini mungkin subur rasanya.itu sebab saya mengambil sedikit je..klu ambil banyak nanti dikhabarkan tamak pulak..hehe

5 comments:

paridah said...

tingginya pokok limau kasturi n lbt pula buahnya..kalau tinggi sgt nk kutip buahnya pun perlu guna tangga ya..

saniah ibrahim said...

Kakak pun tak pernah lagi tengok pokok limau kasturi tinggi ,Biasanya nya kan rendah je tak lh perlu memanjat bila nk petik.

notie said...

Pakai baja apa sampai tinggi macam tu sekali ye.

Amy Jung said...

hi ☺
I'm newbie and please support me
hv a nice day~♥~
smartiesmoo.blogsport.kr

ELeEa said...

Assalammualaikum....sampai kena panjat tangga...tinggi betul..rare nih :)